Pages

Saturday, October 2, 2010

Update Tempahan Baju dan tambahan wang(kos penghantaran)

Post kali ini adalah sebagai update dari post sebelum ini Pertukaran Design T-Shirt World Of Islam .

Butiran Mengenai T-Shirt World Of Islam

* Harga bagi tshirt muslimah RM 30 manakala muslimin RM 25

* Mengunakan sulaman bagi cetakan nama dan kaedah silk screen printing bagi artwork yang lain seperti logo

* Wording di belakang baju mengunakan link forum yang baru iaitu http://jannahunited.com

* Muslimah kolar jenis V-neck manakala muslimin berkolar biasa

* kos penghantaran bagi sehelai baju RM 5 ke seluruh Malaysia mengunakan perkhidmatan pos ekspress.

Contoh T-Shirt Muslimin

Contoh T-shirt Muslimah

Contoh Logo Muslimah

Secara dukacitanya saya sebagai wakil admin memohon maaf kepada semua penempah. Pihak WOI kali ini memohon wang sebanyak RM 5 sahaja untuk kos penghantaran bagi sehelai baju tetapi sekiranya anda ingin mengambil dengan saya jika tempat anda berdekatan dengan saya boleh hubungi saya sebelum ambil. Jasa baik, kerjasama dan sokongan anda sangat kami hargai.

Kos penghantaran boleh dibayar kepada :

Nama : Muhamaad Faiz Bin Sazali.

Bank : CIMB.

No akaun : 01300000915201.

Setelah bank in atau transfer segera hubungi saya 013-2966016 atau email syeikh.faiz@gmail.com dengan cara beri nama,no. telefon, no. rujukan, masa dan tarikh anda bank in atau trasfer.

p/s : Tempahan masih boleh dibuat sehingga 7hb Oktober 2010. Harap maklum.

0 comments:

Post a Comment

Chatbox